رتبه ۸ کنکور علوم انسانی:

شرکت در کلاس‌های کانون زبان ایران در کسب این موفقیت تاثیرگذار بود

کانون زبان ایران,کانون زبان,کانون,آموزشگاه زبان انگلیسی,آموزشگاه زبان,موسسه آموزش زبان,آموزش حضوری,آموزش آنلاین,قدیمی ترین موسسه آموزش زبان,کنکور سراسری,رتبه برتر کنکور سراسری زبان آموز
محمد مهدی اسلامی، زبان آموز مرکز آموزشی زارچ که موفق شد در کنکور سراسری 1403 رتبۀ 8 کنکور آزمایشی علوم انسانی را کسب کند شرکت در کلاس‌های کانون زبان ایران را در کسب این موفقیت تاثیرگذار دانست.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، سیده عالیه قوامی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان و حسین صفری، رییس آموزش و پرورش شهرستان زارچ به منزل محمد مهدی اسلامی رفتند تا از تلاش وی و خانواده‌اش برای کسب این افتخار برای استان تقدیر کنند.

 

شرکت در کلاس‌های کانون زبان ایران در کسب این موفقیت تاثیرگذار بود

محمد مهدی زبان‌ انگلیسی را از ۱۱ سالگی در مرکز آموزشی زارچ در یزد شروع کرد و تا پایان در رده بزرگسالان ادامه داد.
وی در این دیدار در خصوص تاثیر کلاس‌های کانون زبان در کسب این موفقیت گفت: هر چند زبان را از کنکور حذف کرده‌اند اما در معدل نمرات نهایی بسیار موثر بود. 
اسلامی از علاقه خود به ادامه تحصیل در رشته حقوق صحبت و الگوی زندگی خود را شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم عنوان کرد و به ادامه زبان‌آموزی در زبان فرانسه ابراز امیدواری نمود.
قوامی، کسب رتبه هشتم کنکور سراسری را به وی و خانواده‌اش تبریک گفت و افزود: کسب این موفقیت نتیجه تلاش شبانه‌روزی و حمایت پدر و مادر و دعای خیر آنهاست. 

 

شرکت در کلاس‌های کانون زبان ایران در کسب این موفقیت تاثیرگذار بود

وی همچنین توصیه کرد برای موفق شدن در این مسیر نباید تک بعدی رشد کرد و در کنار تحصیل علم باید به مهارت‌هایی مانند ارتباط با دیگران، فن بیان، زبان بدن و سایر مهارت‌های زندگی نیز پرداخت.
در پایان این دیدار با اهدای هدایا و گرفتن عکس یادبود، قوامی پیام تبریک حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خادم پیام تبریک مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران را به وی ابلاغ کردند و عضویت افتخاری کانون زبان را به وی اهدا کردند.

شرکت در کلاس‌های کانون زبان ایران در کسب این موفقیت تاثیرگذار بود

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ۱۲:۵۷
تعداد بازدید : ۳,۰۴۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...