فارغ التحصیل کانون زبان ایران رتبه 6 کنکور سراسری

فارغ التحصیل کانون زبان ایران رتبه 6 کنکور سراسری
فارغ التحصیل کانون زبان ایران رتبه 6 کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی 1403 را کسب کرد.

آرتا قلعه‌باغی رتبه ۶ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی ۱۴۰۳ که دو سال پیش از کانون زبان ایران فارغ التحصیل شده، با بیان اینکه موفقیت در هر کاری نیازمند برنامه‌ریزی است، اظهار کرد: خوب درس خواندن و برنامه‌ریزی برای موفقیت از اساسی‌ترین رمز پیشرفت در هر حوزه‌ای است.
وی با اشاره به میزان مطالعه خود در موفقیت کنکور سراسری، افزود: به صورت متوسط روزی ۱۰ ساعت خوب درس می‌خواندم و لذت می‌بردم و این کار را از سال دوم متوسطه شروع کردم.
رتبه ۶ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی از رشت در پاسخ به اینکه مایل است در چه رشته ای ادامه تحصیل دهد، گفت: هدفم ادامه تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

آرتا قلعه‌باغی یکی از مشوق‌های خود را پدرش دکتر «بابک قلعه‌باغی» و همچنین مادرش «دکتر قویدل پارسا» برشمرد و تصریح کرد: پدر و مادرم دو بال موفقیتم برای رسیدن به هدفم بودند و راهنمایی و روحیه دادن به من بسیار کمک کردند.
 
وی بهره‌مندی از تجارب موفق برگزیدگان کنکور در سال‌های پیش را نیز در موفقیتش قابل توجه برشمرد و افزود: برای موفقیت و کسب رتبه نخست در کنکور با پرهام مصطفوی رتبه یک تجربی سال پیش، ابوالحسنی رتبه یک ۱۴۰۰ و رتبه ۱۱ منطقه دو سال ۱۳۹۹ که از رشت آقای مهدی واحدی بودند نیز کمک و راهنمایی گرفتم.  شایان ذکر است ایشان از سال 92 در مقطع کودکان زبان آموز کانون زبان رشت بوده اند و در ترم بهار 1401 فارغ التصیل مقطع Ad از مرکز رشت برادران شده اند.
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۲۰,۶۶۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...