دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران در دیدار با کارکنان و مدرسان استان اصفهان بار دیگر بر تکریم ارباب رجوع تاکید و عنوان کرد: در سال 98 انتظار من از شما تکریم مخاطبان است که شامل زبانآموزان، اولیا آنان، مدرسان، کارکنان و... میشود، که اگر این احترام صورت نگیرد باعث میشود مخاطبان از ما روی برگردانند.
وی ادامه داد: اگر در مراکز آموزشی مصادیقی مبنی بر عدم رعایت این موضوع مشاهده شود فرد خاطی حتما مورد مواخذه قرار خواهد گرفت.
مومنی گفت: تلاش کنید که حتی اگر میخواهید "نه" بگویید، مهربانترین "نه" را بگویید، جدی باشید ولی در عین حال محترمانه رفتار کنید، در برخورد با مخاطب صبور و آرام باشید ولی تسامح و تساهل نکنید. کانون زبان ایران به قانونمندی و نظم آن معروف است و نباید کوتاهی در این زمینه صورت بگیرد.
رییس کانون زبان ایران تغییر و تحول در هر سیستم را باعث بروز خلاقیتهای جدید دانست و خطاب به کارکنان و مدرسان گفت: آیا واقعا در انجام وظایفتان تمام تلاش خود را میکنید؟ اگر جوابتان مثبت است که دست مریزاد بر شما اما اگر جوابتان منفی است لازم است تغییر را از همین امروز و از خودتان شروع کنید.
در این مراسم همچنین مهدی قربانی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان به بیان فرصتهای پیش روی کانون زبان در استان پرداخت و گفت: گسترش دامنۀ مخاطبان و اعتماد مردم به مجموعۀ کانون زبان ایران به واسطۀ قدمت طولانی و بنیۀ علمی این مجموعۀ آموزشی است.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر مومنی از زحمات و تلاشهای مهرداد قاسمی، مدیر پیشین کانون زبان استان تشکر و قدردانی کرد و سپس سکان هدایت این مجموعه را به مسعود وفاپور، مدیر جدید سپرد و عنوان کرد: از مدیر جدید میخواهیم تمام تلاش و همت خود را در جهت تحقق اهداف کانون زبان به کار گیرد در این زمینه از کمک و مشاورۀ مدیر سابق و همچنین مدیر کل کانون پرورش فکری استان بهره جوید.
دکتر مومنی همچنین در این سفر از مراکز آموزشی استان اصفهان بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود در مراکز به منظور ارائۀ خدمات بهتر، راهکارهایی را ارائه نمود.
گفتنی است، در این بازدیدها دکتر امامی، سرپرست معاونت پژوهشی، رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استانها، مهدی قربانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و رضا عزیزی، مدیر پشتیبانی کانون زبان ایران وی را همراهی کردند.