در جلسهای که با حضور محمد مردانی، مدیر کانون زبان استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از کارکنان این استان برگزار شد نقاط قوت این موسسۀ آموزشی بررسی و بر اهمیت توجه به آنها تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه، مردانی همدلی بین کارکنان و مدرسان، مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع، تعهد و دلبستگی به خانواده کانون زبان و داشتن رضایت قلبی از حضور در این مجموعه را از مهمترین نقاط قوت کانون زبان ایران برای کارکنان و مدرسان دانست و افزود: از همۀ همکاران میخواهیم تا با توجه به اهمیت این مقولهها، در انجام وظایف خود خلاقیت و نوآوری را به کار گرفته و بهرهگیری از این مهم را به سایر حوزهها نیز تسری بخشند.
وی ابراز امیدواری کرد با بهرهگیری بیشتر از موارد ذکر شده شاهد افزایش بیش از پیش کیفیت آموزشی و همچنین امور اجرایی در کانون زبان باشیم.
در این جلسه همچنین پیرامون راهکارهای جدید برای افزایش بهرهوری در ترم تابستان تصمیماتی اتخاذ شد.
گفتنی است، کانون زبان ایران در استان چهارمحال و بختیاری دارای 5 مرکز آموزشی است و در آنها زبان انگلیسی به زبانآموزان گروههای سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده میشود.