امید بهادری، سرپرست کانون زبان استان بوشهر در دیدار با مسئولان مراکز آموزشی این استان بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان و مدرسان تاکید کرد و گفت: کارکنان کانون زبان باید در مواجهه با زبانآموزان، والدین آنان و مراجعهکنندگان رفتار توام با احترام را سرلوحۀ خود قرار داده و یقین داشته باشند که تکریم ارباب رجوع، جذب و حفظ زبانآموز را در پی دارد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، بهادری در این دیدار به بهرهگیری از روشهای جدید و نو در انجام فعالیتها و استفاده از تبلیغات در فضای مجازی اشاره کرد و از مسئولان خواست با در نظر گرفتن وحدت رویه در کارها، با تمام توان برای انجام بهتر فعالیتها برنامهریزی کنند.
تبادل تجربیات در جهت بالابردن بهرهوری، راه اندازی بخشهای جدید در مراکز، راه اندازی مراکز آموزشی جدید در استان و... از موضوعاتی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.
گفتنی است، کانون زبان ایران در استان بوشهر دارای 5 مرکز آموزشی است که در آنها زبان انگلیسی به زبانآموزان (خواهران و برادران) گروههای سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده میشود.
همچنین دورۀ مکالمۀ ویژه و بحث آزاد نیز در بعضی از مراکز این استان برگزار میگردد.