سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان مازندران در دیدار با مسئولان مراکز آموزشی این استان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: اخلاق حسنه مولفهای است که رعایت آن تاثیر بسزایی در جذب حداکثری زبان آموز دارد و هویت اصلی کانون زبان با حضور زبانآموزان معنا پیدا میکند.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دیدار که با حضور محمد علی یزدان شناس، مدیرکل کانون پرورش استان برگزار شد، آصفی تکریم ارباب رجوع را یکی از شاخصهای مهم اجرایی عنوان کرد که لازم است توسط کارکنان و مدرسان مورد توجه قرار بگیرد.
تعامل و ایجاد ارتباط با مدرسان و همچنین ایجاد همدلی فی مابین، بهبود وضعیت فیزیکی ساختمانها و فضای آموزشی برای رفاه حال زبان آموزان، برقراری ارتباط مسئول مرکز با مسئولان شهرستان و ... از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن ها پرداخته شد.
در این دیدار همچنین یزدان شناس به نکاتی در خصوص ضرورتهای حوزههای آموزشی، شرایط جذب حداکثری زبان آموز و ... اشاره کرد.
گفتنی است، کانون زبان ایران در استان مازندران دارای 32 مرکز آموزشی است و در آن زبانهای انگلیسی و عربی به زبانآموزان (خواهران و برادران) گروههای سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده میشود.
همچنین دورههای ویژۀ انگلیسی در سفر، بحث آزاد و مکالمۀ ویژه نیز در برخی از مراکز این استان برگزار میشود.