نشست کارکنان استان قزوین با حضور شیرین اکبری، سرپرست کانون زبان استان قزوین و جمعی از کارکنان اداری و خدماتی این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه بر رفتار مناسب با ارباب رجوع و کارکنان اداری، حفظ حریم کارکنان و مدرسان، صرفه جویی در هزینه ها، رعایت سلسله مراتب اداری، تکریم ارباب رجوع، تلاش در جهت جذب بیشتر زبانآموز، وقت شناسی و ... تاکید شد.
گفتنی است، کانون زبان ایران در قزوین دارای 2 مرکز آموزشی است و در آنها زبان انگلیسی به زبانآموزان (خواهران و برادران) کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده میشود.