برگزاری دوره‌ی آموزشی "توسعه‌ی برند و مشتری‌مداری"

برگزاری دوره‌ی آموزشی "توسعه‌ی برند و مشتری‌مداری"
دوره‌ی آموزشی "توسعه‌ی برند و مشتری مداری" با حضور جمعی از مسئولان مراکز آموزشی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دوره که در مجموع 8 ساعت آموزشی برگزار شد، مباحثی همچون تعریف برند، اهمیت برند، استراتژی‌های برندینگ، هشت ابزار جهت کمک به توسعه‌ی برند، اصول مشتری‌مداری، محرک‌های کسب و کار، مدیریت ارتباط با مشتری CRM و... مطرح شد.

 n96-دوره شیراز 1

۲۹ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸
تعداد بازدید : ۲,۲۴۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...