مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری:

محیط و محتوای آموزشی سالم از دلایل اعتماد خانواده‌ها به کانون زبان ایران است

محیط و محتوای آموزشی سالم از دلایل اعتماد خانواده‌ها به کانون زبان ایران است
مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران اظهار داشت: هویت اجتماعی و سرمایه اجتماعی بیرونی شما زبان‌آموزان‌تان هستند. خانواده‌ها به دو دلیل به کانون زبان ایران اعتماد کرده‌اند، یکی از آن‌ها محیط آموزشی سالم و دیگر محتوای آموزشی سالم است و در حال حاضر به سبب سلامت محیط و محتوا، اقبال عموم به این مجموعۀ آموزشی زیاد است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، روح‌اله عباس‌نژاد اظهار داشت: با ظرفیتی که در کانون زبان ایران وجود دارد لازم است تا داشتن نگاه و رویکردی روایت‌محور از پیشرفت‌ها و اتفاقات مثبت در کشور در راستای امید آفرینی در تولید محتوا به عنوان یک مبنا قرار گیرد.
حفظ و نگهداشت سرمایه انسانی، پرهیز از نگاه صرف درآمدزایی، برگزاری آزمون‌های آیلتس، حفظ و تثبیت مرجعیت کانون زبان ایران، ساماندهی و نظارت بر اموال، توسعۀ پایش تصویری و تعامل بیشتر کانون پرورش فکری و کانون زبان و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر از دیگر موضوعاتی بود که مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری به آن‌ها اشاره کرد.
عباس نژاد یکی از موفقیت‌های مهم تیم حاضر درکانون زبان ایران را برگزاری وبینارها و تولید محصولات کمک آموزشی دانست و گفت: به نظر من این سکویی که در حال حاضر بر روی آن ایستاده‌اید ابتدای راه است و بایستی به صورت جدی تر توسعه پیدا کند.

محیط و محتوای آموزشی سالم از دلایل اعتماد خانواده‌ها به کانون زبان ایران است
ایشان در خصوص حوزۀ حراست کانون عنوان کرد: حراست کانون حوزه‌ای نظارتی است و حتما نقشی صیانتی خواهد داشت. ما در میدان حاضر هستیم، کلاس‌ها را بازدید می‌کنیم و نکات مشورتی را در قالب مشاور امین به مجموعه ارجاع خواهیم داد تا حل و فصل گردد. ما در حراست کانون به شعار «دخالت حداقل و نظارت حداکثر» قائل هستیم و امیدواریم شما نیز در استان‌ها حراست را همراه و بازوی مشورتی خود بدانید.
گفتنی است، گردهمایی سراسری مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران روز سه شنبه یکم آبان ماه در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

۵ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۴۹
تعداد بازدید : ۲۴۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...