رییس کانون زبان ایران تاکید کرد:

زمینۀ همکاری‌های پژوهشی استان‌ها را توسعه دهید

زمینۀ همکاری‌های پژوهشی استان‌ها را توسعه دهید
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران در گردهمایی سراسری مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران هدف از سمینار این دوره را گفت و شنود در خصوص سیاست‌های سال 1403 عنوان کرد و از مدیران خواست تا با معاونان در خصوص موضوعات مورد نظر در استان‌ها صحبت کنند زیرا گفت و گوی حضوری دریچه‌های جدیدی را برای همه باز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری خطاب به مدیران استانی اظهار داشت: زمینه‌های همکاری‌های پژوهشی در استان‌ها وجود دارد، در مورد موضوعات حوزه پژوهشی اگر کارمندان و مدرسان توانمندی در استان‌ها دارید که می‌توانند در این حوزه تولید محتوا کنند به بخش‌های مربوطه معرفی کنید. تجربۀ ما در برگزاری وبینارها نشان داد که استان‌ها بسیار توانمند هستند و حتی پتانسیل‌های بیشتری نیز نسبت به تهران دارند که از جمله نمونه‌های آن محتواهای کمک آموزشی، تولید محتوا و پشتیبانی در وبینارها، مجلات کانون زبان و ...است.
ایشان ادامه داد: انتظار ما این است که مدیران استانی مبلغان این قبیل فعالیت‌ها باشند و اقدامات جدید صورت گرفته در این مجموعه را معرفی کنند که هم باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه در مدرسان خواهد شد و هم حضور آن‌ها در این فعالیت‌ها باعث خواهد شد تا برنامه‌های بیشتری را با شما هماهنگ کنند. انتظار من این است که معاونان محترم نیز در گزارشی که ارائه می‌دهند زمینه‌های توسعه‌های همکاری با استان‌ها را معرفی کنند که اگر مدیر استانی ظرفیتی را می‌شناسد اعلام نماید، این الگو را توسعه داده تا بتوانیم از همۀ ظرفیت‌هایمان استفاده کافی ببریم.

زمینۀ همکاری‌های پژوهشی در استان‌ها را توسعه دهید
جابجایی حساب‌های مالی کانون زبان ایران، نحوۀ پرداخت اضافه کار به کارکنان و دستورالعمل ضریب مقطع و شش کلاسه شدن مدرسان از جمله مواردی بود که رییس کانون زبان ایران در خصوص آن‌ها توضیحاتی را ارائه کرد و از مدیران خواست هر آن چه که به استان‌ها ابلاغ می‌شود را به کارکنان و مدرسان منتقل نمایند.
ایشان در بخش پایانی این گردهمایی نیز در خصوص هم‌افزایی و تعامل بیشتر با مجموعۀ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تعامل با حراست کانون زبان ایران، اولویت قرار دادن وبینارها، توجه به درصد قبول شدگان و مردودی‌ها، سامانۀ انتقادات و پیشنهادات، محصولات کمک آموزشی، مرجعیت کانون زبان در استان‌ها، شبکۀ نخبگان، عفاف و حجاب، توجه به اهمیت تفاهم نامه‌ها و استفاده از ظرفیت مدیران کل در استان ها و پیگیری احکام مسئولان نکاتی را مطرح نمود.
دکتر ذوالفقاری خاطر نشان کرد: ما یک بنگاه اقتصادی، فرهنگی و آموزشی هستیم و به لطف خداوند متعال و تلاش همۀ شما عزیزان با آرامش در حال حرکت رو به جلو می‌باشیم اما انتظار من از این مجموعه بیشتر است. مدیران ما نباید مدیر حفظ شرایط موجود باشند بلکه باید مدیر تحول برای آینده باشند، پس لازم است خودمان را در میادین جدید بین‌المللی توسعه دهیم.
رییس کانون زبان ایران خاطر نشان کرد: قدر فرصتی که خدا برای خدمت به مردم به ما داده است را بدانیم و برای آن تلاش کنیم. یادگیری زبان به توسعۀ کشور کمک می‌کند پس شما نیز در این توسعه سهیم خواهید بود.
گفتنی است، گردهمایی سراسری مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران روز سه شنبه یکم آبان ماه در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

۵ آبان ۱۴۰۳ ۰۹:۵۰
تعداد بازدید : ۲۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...