گردهمایی مدیران کشوری کانون زبان ایران برگزار شد

گردهمایی مدیران کشوری کانون زبان ایران
گردهمایی سالانه مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران در تهران محل مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، در آغاز جلسه دکتر ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران ضمن خوش آمد گویی به مدیران و همکاران، به تشریح اهداف این جلسه پرداخت و گفت: این نشست فرصت مناسبی است تا ضمن ارزیابی عملکرد مجموعه کانون زبان در شش ماه گذشته، نسبت به ریل گذاری عملکردمان برای سال آینده اقدام نماییم.
 
 
رییس کانون زبان با اشاره به اقدامات تحول گرایانه در یک سال گذشته در کانون زبان گفت: کانون زبان ایران با ابتکارات و اقدامات نوگرایانه ای که در این دوره داشته است، توانسته است ضمن افزایش تعداد زبان آموزان نسبت به ارتقاء کیفیت آموزشی در این مجموعه نیز اقدام نماید. 

 

 

ذوالفقاری افزود:  نشست امروز فرصت مناسبی برای همه مدیران است، تا ضمن تبادل تجربیات مهم و کارآمد خود، از برنامه فشرده ای که طی این روز تدارک دیده شده، بهره لازم ببرند. 

 

اخبار تکمیلی این گردهمایی به زودی منتشر می شود

 
در ادامه گزارش تصویری مربوط به گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران را مشاهده می کنید
 
۲ آبان ۱۴۰۳ ۱۷:۲۹
تعداد بازدید : ۵۴۹
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...