قول مساعد حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی برای تخصیص ساختمان به کانون زبان استان اصفهان

قول مساعد حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی برای تخصیص ساختمان به کانون زبان استان اصفهان
در دیدار اعضای کانون زبان استان اصفهان با حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی، نمایندۀ ولی فقیه، امام جمعه و نمایندۀ اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص تخصیص ساختمان به کانون زبان این استان قول مساعدت داده شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه مهدی باطنی، مدیر کانون زبان استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رهبر و مجاهد بزرگ عرصۀ مقاومت حجت الاسلام سید حسن نصرالله و همچنین سردار بزرگ اسلام، شهید نیلفروشان به ارائۀ گزارش در خصوص رسالت کانون زبان ایران و سابقۀ درخشان این مجموعه در امر آموزش زبان‌های خارجه در یک قرن اخیر با در نظر گرفتن حوزه‌های مختلف دینی، فرهنگی و هنری در متون آموزشی خود مطابق با فرهنگ ایرانی-اسلامی پرداخت و پیرامون برنامه‌ها و خط مشی این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.
وی در ادامه فقدان مراکز ملکی را یکی از مشکلات اساسی کانون زبان در این استان عنوان کرد و از نمایندۀ استان در مجلس خبرگان رهبری خواست تا مساعدت لازم را در خصوص تامین ملک از ارگان‌های دولتی جهت واگذاری به کانون زبان ایران مبذول نماید و ایشان نیز در این خصوص قول مساعدت و همکاری داد.

قول مساعد حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی برای تخصیص ساختمان به کانون زبان استان اصفهان
در ادامه حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام سید حسن نصرالله، خون این شهید را زمینه ساز نابودی اسراییل دانست و خاطر نشان کرد: مشکل آمریکا و رژیم صهیونیستی با موشک و انرژی هسته‌ای ما نیست، بلکه آن‌ها با در اختیار بودن این ابزار برای اسلام مشکل دارند و قصد آن‌ها مقهور نمودن مسلمانان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئلۀ زبان‌آموزی و آموزش و یادگیری زبان‌های خارجی پرداخت و گفت: سعی کنید زبان‌هایی که بیشتر مورد نیاز است ترویج و آموزش داده شود به ویژه زبان‌هایی مانند عربی و انگلیسی که کاربرد بیشتری در دنیا دارند و همچنین زبان عربی که زبان قرآن است.
ایشان در پایان جلسه ضمن خرسندی از عملکرد کانون زبان ایران در رسالت آموزش زبان‌های خارجه اذعان داشت با توجه به اهمیت بالای فراگیری زبان انگلیسی در علوم مختلف و زندگی مردم، نهایت همکاری و حمایت خود را از این مجموعۀ آموزشی دولتی خواهند کرد.

همچنین به منظور همکاری و حمایت از کانون زبان ایران از سوی این نهاد محترم مقرر گردید که کانون زبان ایران در مکاتبات خود با سازمان‌های درون استانی جهت رفع مشکلات خود یک رونوشت به دفتر نماینده ولی فقیه ارسال نماید تا پیگیری و همکاری‌های لازم جهت تسریع امور نیز از سوی دفتر ایشان صورت پذیرد.

۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۴۰
تعداد بازدید : ۹۵۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...