اولین دورۀ توسعۀ حرفه‌ای (ضمن خدمت) مدرسان جدیدالورود برگزار شد

کانون زبان ایران,کانون زبان,کانون,آموزشگاه زبان انگلیسی,آموزشگاه زبان,موسسه آموزش زبان, مدرسان کانون زبان,آموزش حضوری,آموزش آنلاین,قدیمی ترین موسسه آموزش زبان,معتبرترین آموزشگاه زبان ایران
اولین دورۀ ضمن خدمت مدرسان جدیدالورود تحت عنوان «دورۀ توسعۀ حرفه‌ای» با حضور دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس و دکتر سامان سلیمانی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور در جمع مدرسان عنوان کرد: پیش از این دوره‌های ضمن خدمت و دانش‌افزایی برای مدرسان و کارکنان این مجموعه برگزار نشده بود. اگر دوره‌ای هم برای کارکنان ما تعریف می‌شد متناسب با نیاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

اولین دورۀ توسعۀ حرفه‌ای (ضمن خدمت) مدرسان جدیدالورود برگزار شد
وی ادامه داد: برگزاری این قبیل دوره‌ها برای مدرسان یکی از اولویت‌های اصلی ما بود که لازم می‌دانم همین جا از جناب آقای دکتر سلیمانی برای جامه عمل پوشاندن به این مهم تشکر کنم.
ارزیابی از مدرسانی که در این دوره شرکت کرده‌اند پس از پایان دوره، امکان ارتقا و در نظر گرفتن مضرب حق التدریس برای مدرسان شرکت کننده در دوره، ایجاد انگیزه در مدرسان برای شرکت در دوره‌ها و مشارکت مدرسان در وبینارها از موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها پرداخت.
ذوالفقاری خاطر نشان کرد: بازخورد این دوره‌ها باید در کلاس درس مدرسان و در مواجهه با زبان‌آموزان نمایان شود و حتی مدرسان موفق نیز تشویق گردند زیرا این عزیزان هستند که بر استمرار حضور زبان‌آموز در این مجموعه تاثیرگذار خواهند داشت.
وی در بخش پایانی سخنانش ابراز امیدواری این دوره‌ها با موفقیت هر چه بیشتر برگزار شود و بتوانیم در سایر شهرها نیز این دوره‌ها را برگزار نماییم.

اولین دورۀ توسعۀ حرفه‌ای (ضمن خدمت) مدرسان جدیدالورود برگزار شد
در بخش دیگری از این جلسه، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان ایران با اظهار خرسندی از برگزاری این دوره بیان کرد: دورۀ توسعۀ حرفه‌ای، مکمل دورۀ بدو خدمت و نیازمند حضور فعالانۀ مدرسان عزیز است. این دوره پس از نیازسنجی‌های لازم شکل گرفت و توسط اساتید و کارشناسان برجستۀ کانون زبان ایران تدریس خواهد شد.
ایشان افزود: فاز اول این دوره در 6 جلسۀ 2 ساعته برای مدرسان برخی از مراکز آموزشی استان تهران به صورت حضوری برگزار می‌شود و بنا داریم در فازهای بعدی این دوره را در سایر شهرها نیز برگزار نماییم.
شایان ذکر است، اولین جلسۀ دورۀ ضمن خدمت «توسعۀ حرفه‌ای» مدرسان کانون زبان ایران توسط دکتر وحید حسنی، از مدرسان مطرح دوره‌های تربیت مدرس کشوری، در روز دوشنبه 23 مهرماه در سالن کنفرانس دفتر مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد.

۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۶۳۵
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...