رییس کانون زبان ایران با برخی از مدیران استانی گفت و گو کرد

رییس کانون زبان ایران با برخی از مدیران استانی گفت و گو کرد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران طی جلسه‌ای برخط با برخی از مدیران استانی گفت و گو و راهکارهای برگزاری مطلوب ترم پاییز را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ایشان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران استانی، کارکنان و مدرسان عنوان کرد: به فضل خداوند متعال و با تلاش همۀ شما عزیزان ترم تابستان را به خوبی پشت سر گذاشتیم و امروز که اولین روز از شروع ترم پاییز است اطمینان داریم که ایام موفقی را نیز در پیش خواهیم داشت.
وی افزود: البته ایده‌آل ما بالاتر از شرایط موجود است اما باید بتوانیم شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم که از کارکنان و مدرسان‌مان نیز حمایت نماییم و فشار بیشتری بر آن‌ها تحمیل نکنیم.

رییس کانون زبان ایران با برخی از مدیران استانی گفت و گو کرد
ایشان با اشاره به اهمیت نقش مدیران در استان‌ها گفت: ضروری است تا مدیران استانی صرفه و صلاح مجموعه را در نظر داشته باشند. ملاحظات فردی نباید در تصمیمات شما تاثیرگذار باشد و شاید لازم باشد برخی از رویه‌ها را بر خلاف میل انجام دهیم.
رییس کانون زبان ادامه داد: برنامۀ مدرسان در دست مدیران استانی است و اولویت انتخاب کلاس‌های حضوری در تعیین کلاس مدرسان باید مدنظر قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: تلاش همۀ شما عزیزان در خور تقدیر است و آن چه گفته شد چیزی از حسن مدیریت و تعامل شما کم نمی‌کند. توفیقاتی که تا به امروز به دست آورده‌ایم به همت همۀ شما عزیزان میسر شده است و در ادامه نیز برای موفقیت بیشتر به همیاری شما امیدوار هستیم.

رییس کانون زبان ایران با برخی از مدیران استانی گفت و گو کرد

تکریم ارباب رجوع از دیگر موضوعاتی بود که دکتر ذوالفقاری بر آن تاکید کرد و افزود: همۀ ما باید بدانیم اگر می‌خواهیم درآمدی که در این مجموعه کسب می‌کنیم در زندگی‌مان برکت داشته باشد باید حسن خدمت، خلق و معاشرت با مخاطبان‌مان را مدنظر قرار دهیم.
ارائۀ تسهیلات در خصوص سقف تعداد زبان‌آموزان در کلاس‌ها در جهت حفظ مخاطبان، ارائۀ درست و به موقع اسناد مالی به معاونت اداری و مالی به منظور شارژ تنخواه استان‌ها، افزایش سقف ساعات آموزشی در برخی از مراکز استان‌ها، قاعده‌مند نمودن پرداخت‌های مربوط به اضافه کار، رفاهیات، پاداش جذب، وبینارها و... و برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای کارکنان و مدرسان از مهمترین موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران در این جلسه به آن‌ها پرداخت.

رییس کانون زبان ایران با برخی از مدیران استانی گفت و گو کرد

در ادامه هر یک از مدیران استانی دعوت شده در خصوص فرآیند ثبت‌نام ترم پاییز در استان خود توضیحاتی را ارائه کردند و رییس و معاونان ایشان نیز راهکارهای لازم در جهت بهتر برگزار شدن ترم پاییز را ارائه کردند.
گفتنی است، این وبینار در روز دوشنبه 16 آذرماه با حضور دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران، دکتر مصطفی میرزایی، معاون آموزشی، دکتر سامان سلیمانی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر فرشاد سیفی، معاون اداری و مالی، لیلا مجیدی، سرپرست حراست، مرجان عبدی، مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، دکتر یاسر زنگنه، مدیر آموزش، خشایار نیک‌پی، مدیر امور اداری، محمود رحیمی، مدیر فناوری اطلاعات و دکتر معصومه کریمی، مدیر امور مدرسان در سالن کنفرانس ادارۀ مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد.

۱۶ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۴۲۳
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...