کارگاه آموزشی ویژه مدرسان جدیدالورود استان اصفهان برگزار شد

کانون زبان ایران,کانون زبان,کانون,آموزشگاه زبان انگلیسی,آموزشگاه زبان,موسسه آموزش زبان,آموزش حضوری,آموزش آنلاین,قدیمی ترین موسسه آموزش زبان,معتبرترین آموزشگاه زبان ایران,کانون زبان استان اصفهان
کارگاه آموزشی ویژه مدرسان جدیدالورود استان اصفهان با هدف آشنایی بیشتر مدرسان با اصول تدریس و توجیه مدرسان جدیدالورود در ساختمان کانون پرورش فکری بوستان کودک اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این کارگاه که با ارائه دکتر کوروش محمدی، کارشناس جذب مدرس کانون زبان استان اصفهان برگزار شد، تمام نکات مهم تدریس و اصول مدیریت پیشرفته کلاس مطابق با شیوه‌های روز دنیا به زبان انگلیسی جهت مدرسان هر سه گروه سنی ارائه شد.

در ادامه کارگاه به سه گروه در رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تقسیم شد؛ در کارگاه بخش بزرگسال، دکتر محسن پیمانی، در کارگاه بخش نوجوان، محمد طاهری و در کارگاه بخش کودک، دکتر رامین واعظی به ارائۀ نکات مهم در تدریس و رفتار آموزشی حرفه‌ای پرداختند.

لازم به ذکر است، با توجه به ضرورت حفظ کیفیت آموزشی در کانون زبان و از آن‌جایی که بعد از دوره کرونا جذب‌های متعددی از مدرسان صورت گرفته بود که در این دوره شرکت نکرده بودند، برگزاری این کارگاه در این زمان بسیار ضروری بود.

۱۴ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۴۳۹
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...