راهیابی تیم فوتسال کانون زبان ایران به مرحلۀ دوم کشوری

کانون زبان ایران,کانون زبان,کانون,آموزشگاه زبان انگلیسی,آموزشگاه زبان,موسسه آموزش زبان,آموزش حضوری,آموزش آنلاین,قدیمی ترین موسسه آموزش زبان,معتبرترین آموزشگاه زبان ایران,مسابقه فوتسال کانون زبان ایران
تیم فوتسال کانون زبان ایران با شکست تیم کانون پرورش فکری استان لرستان به مرحلۀ دوم مسابقات فوتسال کشوری کارکنان کانون راه یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این مسابقه ابتدا تیم لرستان با 2 گل از تیم کانون زبان ایران پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان کانون زبانی با 2 گل قاسم صیدانلو بازی را به تساوی کشاندند.

سپس نادر نورپور از تیم کانون زبان ایران با زدن گل سوم نتیجه بازی را عوض کرد و در ادامه تیم کانون پرورش فکری بازی را به تساوی و در نهایت به ضربات پنالتی کشاند.

در ضربات پنالتی تیم کانون زبان ایران موفق شد با نتیجه 8 بر 7 تیم حریف را شکست داده و به مرحله دوم این مسابقات که قرار است در استان مازندران برگزار شود راه یابد.

گفتنی است، در تیم کانون زبان ایران نادر نورپور، قاسم صیدانلو، اسماعیل محمودیان، فرشید محمودیان، صالح سلطانی، ارشد مختاری، شهاب بخشی و فاضل عیوضی حضور داشتند.

محرم علی شکرپور، سرپرست و علی آقایی، مربی تیم کانون زبان ایران است.

۱۴ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹
تعداد بازدید : ۱,۱۹۹
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...