نمایندۀ مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از کانون زبان این شهر بازدید کرد

کانون زبان ایران,کانون زبان,کانون,آموزشگاه زبان انگلیسی,آموزشگاه زبان,موسسه آموزش زبان,آموزش حضوری,آموزش آنلاین,قدیمی ترین موسسه آموزش زبان,کانون زبان تبریز,کانون زبان استان آذربایجان شرقی
دکتر روح الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از دفتر کانون زبان ایران در استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این نشست در خصوص وضعیت آموزش زبان در استان، اقدامات صورت گرفته از سوی ادارۀ مرکزی کانون زبان ایران در خصوص توسعه آموزش زبان‌های خارجی و نقش این سازمان در آموزش نظام‌مند در سطح کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نمایندۀ مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از کانون زبان ایران این شهر بازدید کرد

در ادامه محسن غفارزاده، مدیر کانون زبان استان ضمن تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از سوی علی بینش، مدیر کل کانون پرورش فکری استان آذربایجان شرقی در زمینۀ حل مسائل کانون زبان ایران، برخی از چالش‌های موجود در استان به ویژه موضوع تملک ساختمان‌های مراکز آموزشی و پرداخت اجاره‌بهای زیاد به ماکان را مطرح و از نمایندۀ مجلس درخواست نمود تا نسبت به این دغدغۀ کلی حمایت‌های قانونی صورت گیرد.

در پایان دکتر متفکر آزاد با قدردانی از تلاش‌های کانون زبان در عرصه علم و آموزش اظهار امیدواری کرد تا با رایزنی‌هایی که در آینده صورت می‌گیرد مسائل مطرح شده مرتفع گردد.

نمایندۀ مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از کانون زبان ایران این شهر بازدید کرد

 

 

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ۰۸:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۱۵۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...