سرپرست کانون زبان استان گلستان منصوب شد

سرپرست کانون زبان استان گلستان منصوب شد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران با صدور حکمی محمد صمدی خورشیدی را به عنوان سرپرست کانون زبان استان گلستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در بخشی از این حکم با اشاره به تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند ایشان آورده است: «امید است با استفاده از توان بالقوه همۀ دغدغه‌مندان کانونی، با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.»
در بخشی دیگری از این حکم آمده است: «از آن جا که آن استان ماوای فرصت‌های توسعه برای کانون زبان ایران است امیدوارم با اتکا بر الطاف پروردگار بی همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیندهای جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در ارتقا کانون زبان ایران سربلند و پیروز باشید.»
در این مراسم فرشاد سیفی، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران به نمایندگی از دکتر ذوالفقاری حضور داشت و با اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های دکتر هادی رحیم پور سکه، مدیر پیشین کانون زبان این استان تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است، محمد صمدی خورشیدی دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی است. وی همکاری خود با کانون زبان ایران را از سال 1390 آغاز و در بخش‌های مختلفی در دفتر استان همچون امور اداری، مدرسان، آموزش، جذب مدرس، روابط عمومی و... فعالیت کرده است. دهیار و نماینده بخشدار در بخش مرکزی شهرستان گلوگاه، مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی بخش مرکزی شهرستان گلوگاه، عضو شورای معتمدین فرمانداری شهرستان گلوگاه و عضویت انجمن خوشنویسان ایران از سال 1385 تاکنون در رزومه ایشان به چشم می‌خورد.
پس از پایان جلسۀ تودیع و معارفه معاون اداری و مالی کانون زبان ایران از مراکز آموزشی استان گلستان بازدید و با کارکنان و مدرسان گفت وگو کرد.

۳۱ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۲۷
تعداد بازدید : ۷۳۷
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...