اتاق سرور کانون زبان ایران به روز رسانی و تجهیز گردید

اتاق سرور کانون زبان ایران به روز رسانی و تجهیز گردید
رییس کانون زبان ایران به همراه معاونان و مدیران از اتاق سرور این مجموعۀ آموزشی که جدیدا به روزرسانی و تجهیز شده است بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این بازدید محمود رحیمی، مدیر فناوری اطلاعات نسبت به تغییرات صورت گرفته و تجهیزات خریداری شده توضیحاتی را ارائه کرد.
به این بهانه محمود رحیمی در گفت و گو با روابط عمومی کانون زبان ایران به تشریح این اقدام پرداخت.
رحیمی گفت: «به منظورتوسعۀ بیشتر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات کانون زبان ایران اتاق سرور این مجموعۀ آموزشی به روز رسانی و تجهیز شد.»
مدیر فناوری اطلاعات کانون زبان در خصوص اهمیت اتاق سرور این مجموعه افزود: «برخی از سامانه‌های کانون زبان ایران از جمله IELTS , Webinar، شبکه نخبگان، سامانه متمرکز و امور اداری و ... همچنین کنترل و مدیریت شبکه و نظارت تجهیزات زیر ساختی در همۀ امور فناوری اطلاعات در اتاق سرور مستقر می‌باشد.»

اتاق سرور کانون زبان ایران به روز رسانی و تجهیز گردید

رحیمی ادامه داد: «در ضمن حفظ، نگهداری و ارتقاء زیرساخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین منظور متخصصان داخلی به صورت دوره‌ای نسبت به تهیه فایل‌های پشتیبان و مانیتورینگ در ۲۴ ساعت شبانه روز در ۷ روز هفته اقدام می‌نمایند.»
وی افزود: در دورۀ ریاست جناب آقای دکتر ذوالفقاری با حمایت‌های بی دریغ جناب آقای دکتر معین، مشاور اقتصادی و توسعۀ کسب و کار کانون زبان ایران، حفظ تجهیزات، خرید سرور جدید، تعمیر و ارتقاء منبع تغذیه UPS، خرید، نصب و تجهیر اتاق سرور به سوییچ Bypass، ارتقاء امنیت فیزیکی، ارتقاء سیستم خنک سازی و تهویه، مدیریت دمای رک‌ها، مدیریت جریان هوا، کنترل رطوبت، مدیریت کابل ها، ایجاد مسیرهای کابلی Passive، برچسب گذاری و انتظام دهی، نظارت و مانیتورینگ و آمادگی در مقابل بحران های احتمالی به منظور ایمنی و استاندارد سازی و به روز‌رسانی تجهیزات در اتاق سرور صورت گرفت.
این کارشناس ارشد فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: «با توجه به انجام برخی از امور مربوط به اتاق سرور توسط متخصصان و کارشناسان کانون زبان ایران و تلاش شبانه‌روزی این عزیزان این اقدام مهم با کمترین هزینۀ ممکن عملیاتی گردید.»

در گالری تصاویر می‌توانید عکس‌های مربوط به تجهیز اتاق سرور را مشاهده نمایید.

 

۲۴ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۵۹
تعداد بازدید : ۷۸۲
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...