برگزاری دوره‌ی آموزشی"برند، بازاریابی و مشتری‌مداری"

برگزاری دوره‌ی آموزشی"برند، بازاریابی و مشتری‌مداری"
دوره‌ی آموزشی "برند، بازاریابی و مشتری‌مداری" با حضور جمعی از کارکنان و مسئولان مراکز آموزشی استان گیلان در این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دوره که در مجموع چهار ساعت آموزشی برگزار شد، موضوعاتی همچون تعریف برند، اهمیت برند در فرآیند آموزشی، بازاریابی، مشتری مداری، اصول مشتری مداری و ... مطرح شد.

۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : ۲,۴۲۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...