برگزاری دوره‌ی آموزشی "توسعه‌ی برند و مشتری مداری"

برگزاری دوره‌ی آموزشی "توسعه‌ی برند و مشتری مداری"
دوره‌ی آموزشی "توسعه‌ی برند و مشتری مداری" با حضور مسئولان مراکز آموزشی استان تهران در سالن اجتماعات مرکز آموزشی شهرک قدس برادران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دوره که در دو روز و در مجموع 8 ساعت آموزشی برگزار شد مباحثی همچون تعریف برند، اهمیت برند، استراتژی‌های برندینگ، هشت ابزار جهت کمک به توسعه‌ی برند، اصول مشتری مداری، محرک‌های کسب و کار، مدیریت ارتباط با مشتری CRM و ... مطرح شد.

n96-دوره برند1

n96-دوره برند2

n96-دوره برند3

 

۸ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۳
تعداد بازدید : ۱,۶۶۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...