پروین پشتکوهی، مدیر کانون زبان استان هرمزگان در نشستی مجازی با مسئولان و کارکنان مراکز آموزشی، راهاندازی شعبۀ آنلاین در این استان را گامی موثر در جهت پشتیبانی منسجم و رفع مشکلات کاربری عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی ضمن قدردانی از زحمات مسئولان، کارکنان و مدرسان، به نقش پررنگ و حیاتی ایشان در پاسخگویی مناسب، ارتباط مستقیم با زبانآموزان و رفع دغدغههای ایشان که در ادامه موجب تعلق خاطر زبانآموز و اولیا آنها میگردد، اشاره کرد.
پشتکوهی همچنین با توجه به ادامه شرایط ناشی از بیماری کرونا و استقبال از کلاسهای آنلاین در شهرستانهای این استان، بر تقویت و آموزش هر چه بیشتر و شایستهتر تمامی کارکنان، مدرسان و زبانآموزان تاکید کرد.
وی عنوان کرد: تیمی از کارکنان را برای پشتیبانی منسجم و رفع مشکلات کاربری از طریق تماس تلفنی با کلیه زبانآموزان در زمان برگزاری کلاسها و همچنین پاسخگویی و اطلاعرسانی آنلاین در شبکههای اجتماعی تشکیل دادهایم تا به این ترتیب مشکلات با سرعت بیشتری مرتفع شده و پشتیبانی موثر صورت پذیرد.
ایشان بهرهگیری از شعبه آنلاین را گامی بسیار موثر و حرکتی مهم در امر آموزش عنوان و خاطر نشان کرد: اتاق فکر این استان، با رصد دقیق شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا از ابتدای ترم بهار با اختصاص پشتیبانهای اصلی و برگزاری جلسات آموزش و یادگیری، از ظرفیت و توان بخشهای مختلف مراکز استفاده و اقدام به تهیۀ گزارش عملکردی روزانه نمود که این اقدام باعث رفع هر چه سریعتر مشکلات زبانآموزان شد.
شماره تلفنهای ۰۷۶۳۳۶۸۹۹۲۹ و ۰۹۱۷۰۰۷۶۴۴۱ و همچنین شماره واتساپ ۰۹۰۲۳۹۹۵۱۴۰ مربوط به شعبۀ آنلاین استان هرمزگان است و همکاران این استان آمادۀ پاسخگویی به مشکلات مخاطبان هستند.