مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان اصفهان در دیدار با مسئولان و کارکنان مراکز آموزشی این استان با تاکید بر شعار تکریم ارباب رجوع بیان کرد: ما تعهد کردهایم که در مقابل ارباب رجوع کرنش نماییم و بایستی با در نظر گرفتن وجدانکاری، رعایت اخلاقیات و صادقانه فعالیت کنیم.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی گفت: کارکنان هر مرکز باید خودشان کارشناسِ رفتارهایشان باشند و با کارشناسیِ نقاط ضعف خود، در صدد برطرف نمودن آنها برآیند تا به این وسیله رضایت شغلی خود و همکاران مجموعه را حاصل نمایند.
وفاپور ادامه داد: این کار در سایۀ ارتباط مستمر با زبانآموزان و والدین آنها در مرکز آموزشی و خصوصا تعامل مثبت با مدرسان بهدست میآید.
ایشان خاطر نشان کرد: جذب، حفظ و نگهداشت زبانآموز بر پایۀ تبلیغات و خلاقیتهای مبتکرانهای که توسط مسئولان و کارکنان در مراکز صورت میگیرد، استوار است.
گفتنی است کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 16 مرکز و در شهر اصفهان دارای 9 مرکز آموزشی است. در این مراکز زبانهای انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروههای سنی کودک، نوجوانان و بزرگسال آموزش داده میشود. همچنین در برخی از مراکز این استان دورههای آمادگی تافل، مکالمۀ ویژه، آموزش مجازی، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف برگزار میگردد.