رییس کانون زبان ایران:

ضرایب و شاخص‌های مختلف در حقوق و دستمزد مدرسان تاثیرگذار است

ضرایب و شاخص‌های مختلف در حقوق و دستمزد مدرسان تاثیرگذار است
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران در مراسم نکوداشت مقام معلم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این روز، رسالت یک معلم را آموختن «چگونه زندگی کردن» عنوان کرد و افزود: مدرسان عزیز کانون زبان ایران نیز باید در کلاس‌های درس به آموختن این مهم توجه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در این مراسم با اشاره به اصلاحات ساختاری که تاکنون در این مجموعۀ آموزشی صورت گرفته است گفت: تمام تلاش ما در کانون زبان ایران برای انجام این تغییرات ساختاری بوده است که می‌تواند ما را در حرکت به سمت الگوی مطلوب کمک نماید. ما در ساختار جدیدی که تعریف و ماموریت‌های جدیدی که به این مجموعه اضافه کرده‌ایم کانون زبان ایران را از یک آموزشگاه صرف خارج کرده‌ایم.
عقد تفاهم‌نامه با سازمان‌ها، شایسته سالاری و بهره‌گیری از افراد توانمند و با تجربه در مسئولیت‌های بالاتر، تغییر محتواهای آموزشی، برگزاری وبینارهای آموزشی، اهمیت نقش‌آفرینی و مرجعیت کانون زبان ایران، راه‌اندازی شعب بین‌المللی، جذب حداکثری زبان آموز، تغییر رویه‌های اشتباه و ... از دیگر موضوعاتی بود که ذوالفقاری به آن ها پرداخت.

                                 فیلم مشروح سخنان رییس کانون زبان ایران در خصوص حقوق و دستمزد مدرسان

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در نظر گرفتن ضرایب و شاخص‌های مختلف در بحث حقوق و دستمزد مدرسان گفت: مدیران و مسئولان مراکز موظف هستند تا همۀ هماهنگی‌های لازم را با مدرسان انجام دهند تا این عزیزان بتوانند بیشترین ضریب را دریافت کنند. در همین راستا ما نیز از ستاد تمام عملکرد مراکز را نظارت و اگر حق فردی ضایع شود به صورت قاطع برخورد خواهیم کرد.
ذوالفقاری خاطر نشان کرد: تا زمانی که در کانون زبان ایران هستم هر زمانی که منبع جدیدی برای افزایش حقوق پیدا کنم، حقوق و دستمزد را تغییر خواهم داد.
ایجاد تنوع در منابع و سبد درآمدی از دیگر موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها اشاره کرد و افزود: بنای ما بر این است که تعداد وبینارها را افزایش دهیم، در این زمینه هیچ محدودیتی نیز برای مدرسان قائل نخواهیم شد و هر مدرس از هر کجای ایران می‌تواند با ما همکاری داشته باشد.

 

ضرایب و شاخص‌های مختلف در حقوق و دستمزد مدرسان تاثیرگذار است
ایشان در بحث گزینش مدرسان عنوان کرد: ما و همۀ مسئولان حراست کانون پرورش فکری با موضوع گزینش مدرسان مانند گزینش خودمان رفتار کرده‌ایم و اگر مدرسی در این پروسه با مشکلی روبرو شده است با همان حساسیت، اضطراب و نگرانی این موضوع را پیگیری کرده ایم که اگر پرونده خودمان نیز در گزینش بود و به فضل خداوند متعال توانسته ایم بسیاری از مسائل را حل نماییم.
وی در بخش پایانی سخنانش با قدردانی از حمایت‌هایی که از سوی دکتر حامد علامتی، مدیر عامل محترم کانون پرورش فکری و تیم ایشان صورت گرفته است گفت: من به آیندۀ کانون زبان ایران امید بسیاری دارم و این امید موتور محرکۀ تلاش همۀ ما در آینده است.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۰۴۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...